Meniu Uždaryti

‘Inclusive-Exclusive’ veiklos Švedijoje

Tęsiasi projekto ‘Inclusive-Exclusive’ veiklos Švedijoje.

Ketvirtąją vizito dieną pedagogai lankėsi Vällingby bibliotekoje, kur susipažino su bibliotekos erdvėmis, pritaikytomis multikultūrinei komunikacijai, bendravo su bibliotekos darbuotojais ir aptarė glaudų ikimokyklinių ugdymo įstaigų ir bibliotekos bendradarbiavimą. Taip pat projekto dalyviai susitiko su Zinket darželio mokytoja Malgožata, kuri pakvietė diskusijai apie specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų įtrauktį. Keturių ikimokyklinių ugdymo įstaigų direktorė Evy pasidalino savo patirtimi ir įžvalgomis kaip organizuoti ugdymo įstaigos darbą. Specialioji pedagogė Irma pristatė mokytojų komandos darbą, rengiant pagalbos planą vaikui bei numatant darbo būdus ir metodus. Mokytoja Rūta kalbėjo apie komunikaciją tarp tėvų ir mokytojų.

Penktąją dieną projekto dalyviai bendravo su mitybos specialiste, kuri dalijosi vaikų mitybos ypatumais ugdymo įstaigose. Mokytojai susipažino su vaikų valgiaraščiu, analizavo Stokholmo darželių maitinimosi įvairiapusiškumą. eTwinning virtuali platforma pasirinkta vidiniam projekto partnerių bendravimui, kurią pristatė Vaida Labanauskienė.

Susitikimo pabaigoje apibendrintos projekto dalyvių mintys, pasidžiaugta nauja patirtimi, aptartos kiekvienos šalies stiprybės ir kylantys iššūkiai įtraukiojo ugdymo srityje.

Skip to content