Meniu Uždaryti

eTwining projektai „Ramunės“ grupėje

Paskutinis balandžio penktadienis tapo didelių darbų pabaiga „Ramunės“ grupės vaikams ir jų mokytojai Nijolei Pakėnei: jie baigė dalyvavimą iškart dviejuose  tarptautiniuose eTwinning projektuose.

Pirmasis projektas – „A small seed can change the whole world !!!“ startavo rugsėjo pabaigoje ir tęsėsi beveik visus mokslo metus – iki gegužės 1-osios. Projekte dalyvavo vaikai ir pedagogai iš Turkijos, Graikijos, Rumunijos, Vengrijos, Jordanijos. „Ramunės“ vaikai buvo vieninteliai projekto dalyviai iš Lietuvos.

Projekto metu ugdytiniai susipažino su kviečiais ir jų produktais. Jie sužinojo apie duonos istoriją bėgant metams ir kiekvienoje projekte dalyvaujančioje šalyje  egzistuojančias duonos rūšis. Mažieji smalsučiai eksperimentavo, naudodami STEAM ir kūrė savo duonos gaminius, duonos receptų knygą, patys sėjo ir stebėjo kaip auga grūdai.

Projekto veiklų metu vaikai taip pat sužinojo apie kviečių ir jų produktų svarbą mūsų mityboje. Sužinojo ir apie JT iniciatyvą „Zero hunger“, diskutavo, kaip galima būtų sumažinti maisto trūkumą pasaulyje.

STEAM veiklose vaikai pabandė perteikti savo įsivaizdavimą, kaip žmonės gamins kviečius po 100 metų.

Antrasis projektas, kuriame dalyvauta drauge su partneriais iš Lenkijos, Rumunijos, Turkijos, Lietuvos, vyko kovo – balandžio mėnesiais.

Šiuo projektu buvo siekiama ugdyti vaikų aplinkosauginį sąmoningumą, mokyti juos tausoti aplinką ir gamtą, skatinti tyrinėjimo ir smalsumo jausmą, originalumą ir kūrybiškumą. Vaikai buvo skatinami, pasitelkiant savo vaizduotę, kurti savo originalius darbelius gamtos tema.  Taip pat buvo siekiama formuoti vaikų įgūdžius, susijusius su gamtos problemų nustatymu, tyrinėjimu ir sprendimu.

Projektas buvo vykdomas, vadovaujantis Ikimokyklinio ugdymo programa, akcentuojant bendravimą ir bendradarbiavimą.  Vaikams ir pedagogei įdomu buvo išbandyti ir iki šiol nežinotus įvairius žiniatinklio įrankius.

Projekto veiklos buvo labai įvairios, patrauklios ir suprantamos vaikams. Tikimės, kad jos padės ne tik plėsti pagrindines žinias ir supratimą apie gamtą, bet ir ugdyti vaikų sąmoningumą ir jautrumą gamtos grožiui, bei spręsti su aplinkosauga susijusias problemas.

Skip to content