Meniu Uždaryti

Geroji patirtis įtraukiojo ugdymo kontekste

„Geroji patirtis įtraukiojo ugdymo kontekste“: metodinė diena, skatinanti bendradarbiavimą ir įtrauktį. Birželio 5 dieną Joniškio rajono specialieji pedagogai ir logopedai susirinko į metodinę dieną „Geroji patirtis įtraukiojo ugdymo kontekste: nuo pojūčių iki pažangos“, kuri buvo organizuota vykdant ilgalaikę programą „Komandinis darbas ir lyderystė kuriant emociškai palankią darbo aplinką“.

Renginio metu dalyviai susipažino su įvairiomis lauko erdvėmis: „Arbatos žolynėliu“, „Miško dirbtuvėmis“ ir „Pojūčių erdve“. Čia jie galėjo paskanauti įvairių žolelių arbatų, pasivaikščioti basų kojų taku, uostyti kvapus, ragauti skirtingus skonius, atsipalaiduoti klausydamiesi relaksacinės muzikos bei pasisemti idėjų, kaip gamtos elementus įtraukti į ugdymo procesą.

Metodinės dienos metu pristatyta Vaidos Labanauskienės ir Almos Sinkevičienės patirtis iš stažuotės Barselonoje – „Įtraukusis ugdymas: patirtis iš Barselonos, kuri įkvepia pokyčiams“. Pranešimas suteikė praktinių įžvalgų ir idėjų, kaip taikyti įtraukties principus kasdieniame darbe.

Dalyviai taip pat susipažino su tarptautinio Nordplus Junior projekto „Įtrauktis ar atskirtis“ įžvalgomis. Projektas, sujungęs specialistus iš Švedijos, Suomijos, Lietuvos, Estijos ir Grenlandijos, suteikė galimybę pasidalyti skirtingų šalių patirtimis dirbant su įvairių poreikių vaikais. Diskusijų metu aptartos įtraukties praktikos ir akcentuotas bendras tarptautinis siekis – užtikrinti vienodas galimybes kiekvienam vaikui.

Praktinių užduočių metu dalyviai galėjo patys išbandyti įtraukties metodus, įsitikinti jų veiksmingumu ir praplėsti savo profesinį akiratį. Šis susitikimas ne tik dovanojo naujų idėjų, bet ir dar kartą parodė, kad bendrystė, dalijimasis patirtimi ir tarpusavio palaikymas yra neatsiejama sėkmingo įtraukiojo ugdymo proceso dalis.

Skip to content